MODA

Brend nakita Monoi je spoj arhitekture i umjetnosti. Osnivači brat i sestra rekli su nam sve o njemu

Srpski brend Monoi osnovali su brat i sestra s kojima smo se čule i saznale sve o njemu

Monoi nakit je nastao krajem 2018. godine kao mali osobni projekt iz želje da se stvori nakit koji bi po dizajnu bio kvalitetan i bezvremenski. Brend su osnovali Marko Bačanin i njegova sestra Maja, a obrazovanje i iskustvo iz oblasti arhitekture i dizajna spontano su doprinijeli razvijanju ljubavi prema jednostavnim, čistim formama što karakterizira njihov nakit. S druge strane, dugogodišnje iskustvo kroz obiteljsku manufakturu proizvoda od plemenitih metala koja postoji 25 godina, također je tome pridonijela.

“Imajući u vidu da svi u obitelji imamo pozadinu u kreativnim disciplinama uključujući arhitekturu, dizajn i umjetnost, estetika koja je prevladala nije iznenađujuća. Minimalizam, geometrija i arhitektonski elementi su neiscrpna inspiracija za nas”, rekla nam je Maja. Fokusom na pojednostavljenu formu, ali bez žrtvovanja udobnosti, postiže se lako integriranje nakita uz bilo koji način odijevanja.

“Izazov kako da se najjednostavniji geometrijski oblik kao što je kvadrat ili krug pretoči u efektan nakit je rezultirao prepoznatljivim, pročišćenim stilom prve kolekcije GEOMETRIA. U listopadu 2019. smo lansirali dodatak kolekciji koji uključuje i pozlaćene modele.

IZRADA NAKITA JE U SRBIJI

“Sav nakit se izrađuje u našoj radionici u Srbiji, počevši od rafiniranja srebra, spajajući tradicionalne metode i moderan dizajn. Kontrola procesa koja doprinosi kvaliteti materijala je esencijalna za dobar proizvod. Za sada se Monoi nakit izrađuje u srebru, ali postoji mogućnost izrade i u zlatu.”

Ideja je da estetika brenda privlači određeni način razmišljanja, a ne samo stilski senzibilitet kupaca. “Dobar dizajn za nas je nešto što traje više od jedne sezone, ne samo zbog kvalitete već zbog dizajna. Sve što kreiramo nije vođeno trendom, želimo stvoriti nešto što biste željeli zadržati dugo vremena, nešto što bi vam značilo više od materijalne vrijednosti.” Žele da kupci osjete dio pozitivne energije uložene u stvaranje svakog pojedinačnog proizvoda.

Trenutna kolekcija sadrži samo prstenje jer je to predstavljalo najveći dizajnerski izazov za njih, ali uskoro planiraju proširiti asortiman proizvoda. “Plan je da polako širimo brend na tržišta drugih zemalja prateći intuiciju i dosljednost osnovne ideje o minimalističkom pristupu dizajnu.” Ponudu možete razgledati u online dućanu, i pratiti ih na Instagramu.