Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

LJEPOTA

Blagdanska kolekcija The Body Shopa slavi snažne žene. Evo tko su one

The Body Shop, originalni britanski brend prirodnih proizvoda predstavio je novogodišnju kolekciju proizvoda i poklon setova

Blagdanska limitirana edicija proizvoda s potpisom The Body Shopa posebno je osmišljena kako bi naglasila magične trenutke i pomogla da se dobro osjećamo i izgledamo. Poklon setovi i adventski kalendari odišu zanosnim mirisnim notama kruške, šljive i vanilije.

Blagdansko vrijeme preispitivanja, donošenja odluka i ispunjavanja želja koje upućujemo jedni drugima, potaknulo je The Body Shop da u fokus svoje kampanje stavi osnaživanje žena i djevojčica. Rezultat velikog istraživanja pokazao je da neovisno o tome otkud dolaze, žene imaju slične želje: žele bolju i sigurniju budućnost, ravnopravnost i mir.

Čak 50 posto žena na prvo je mjesto stavilo san o pozitivnoj promjeni koju žele vidjeti u svijetu. Odmah potom 28 posto sudionica izjavilo je da sanja o miru i ravnopravnosti te da želi širiti ljubav i dobrotu širom svijeta. Otkriveno je da se djevojke budućnosti suprotstavljaju globalnim promjenama u okolišu.

Zapravo, više od 50 posto anketiranih djevojčica želi vidjeti pozitivne promjene u okolišu u budućnosti, a više od polovice tih ekološki osviještenih djevojaka želi iskorijeniti plastično zagađenje.

Hrvatice su na prvo mjesto stavile obitelj i sretan život a odmah potom slijede briga za okoliš, obrazovanje i ljubav. DREAM BIG kampanja pokreće priču o velikim snovima i vrijednostima koje iza njih stoje kroz razgovor sa ženama koje nas inspiriraju.

U zanimljivom panelu moderatorica Karla Andrić okupila je moderne poduzetnice i u panelu predstavila pjevačicu Željku Veverec, dizajnericu asesoara Miu Marić, vizualnu umjetnica Marinu Mesar OKO i product dizajnericu Anu Tevšić Nauković koje su slijedile svoje snove i dugoročno napravile razliku. Kroz osobna iskustva o rastu i uspjehu ali i izazovima na tom putu samoostvarenja biti uporan i ostati svoj glavne su poruke koje su prenijele kroz vlastite priče o velikim snovima i njihovoj realizaciji.

Vrijeme je darivanja. Pošaljite svojim darom poruku i inspirirajte svoje najdraže na pozitivnu promjenu kojoj sami teže jer svakom kupnjom u studenom i prosincu dio zarade investira se u projekte osnaživanja žena koje The Body Shop u suradnji s organizacijom Plan International globalno provodi za edukaciju i zapošljavanje žena u Brazilu i Indoneziji.

Sanjajte velike snove, neki će se ostvariti, a neki će se i promijeniti. Nije važno, sanjajte. Za informacije o aktualnoj ponudi The Body Shopa, pratite naše objave na Instagramu i Facebooku.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
učitavanje...
Više s weba