Blagdanska kampanja domaćeg branda Identity inspiracija je za buduće ideje
Nova, predbožićna kampanja Igora Djuge New Year’s Issue
Bliži se doba godine kada svaka žena želi izgledati poput dive. Blagdansko raspoloženje se osjeća u zraku, a izlozi su prepuni ideja za neki od nadolazećih proslava. Jedan takav već duže vrijeme plijeni pažnju i osvaja brojne trendseterice te zaljubljen(ic)e u modu.
Riječ je o brandu Identity, mladog i iznimno kreativnog dizajnera – Igora Djuge. Ime koje već duže vrijeme odzvanja u gradskim kuloarima i haljine koje oduševljavaju i nestaju brzinom munje, našle su svoje mjesto u shoowroom boutique-u u Draškovićevoj 45.
Svaka kampanja Igora Djuge čeka se s nestrpljenjem, a iz toga proizlazi još veća inspiracija za neke nove i buduće ideje. Dokaz da je važno pratiti trendove su upravo žene koje s oduševljenjem nose Identity i koje se u Igorovoj odjeći osjećaju fenomenalno. Kampanja naziva “New Year’s Issue”, govori sama za sebe. Party haljina je nešto što bi svaka žena trebala imati u svome ormaru i to je klasik od kojega se ne odustaje i koji nikada neće izaći iz mode.
Čitava kolekcija odiše 80’s vibeom, a glittera i metalic sjaja ne nedostaje. Sve popularnija oversize odijela su također dio kolekcije i iznimno su ženstvena. Kažu da odijelo ne čini čovjeka, ali ova čine savršenu ženu.
Odabirom nekog od Identity komada, jednostavno nema greške, a ako je želja da negdje prođete zamijećeno, onda je ovaj brand pravi izbor. Besprijekoran stil – ono je što ističe Identity ženu i upravo iz tog razloga, u kreaciji poput neke od ovih, osjećaj moći i privlačnosti s dozom ukusnog seksipila, neće izostati.
U ulozi modela je Paula Puskaš (Talia Model), za make up je zaslužna Emilija Kopčalić dok iza frizure stoji Tanja Kustović za Keune Hair. Kampanju su fotografirali Franjo Matković i Senja Vild.