Nova kozmetika

Bile smo u labosu kozmetičkog brenda Moja Oaza i saznale smo sve o novom balzamu za dojilje Super mama

FOTO: Borko Vukosav

Napravili su balzam koji su nazvali Super Mama, za njegu kože u onom prvom, najosjetljivijem razdoblju

Popričale smo s vlasnicom brenda Moja Oaza, Marijom Meglaj i otišle do suvremenog proizvodnog pogona i labosa u Lučkom gdje proizvode i testiraju sve svoje kreme i balzame. Prve smo doznale kako će izgledati neki novi proizvodi, kakve su im cijene, a vlasnica nam je objasnila i tko ih i kako točno proizvodi.

Spoj prirodnih sastojaka i tehnologije

Marija Meglaj

Kad nam je vlasnica Marija rekla da na njihovim proizvodima radi tim u kojem su magistri farmacije, inženjeri kemije, inženjer elektrotehnike, sanitarni inženjer i kemijski tehničari, odmah nam je bilo jasno da svojoj kozmetici pristupaju bitno ozbiljnije nego smo možda mislile.

Borko Vukosav
Borko Vukosav

“Naš pristup kreiranju proizvoda je evidence based, dakle, zasnovan na dokazima. Ključan nam je odabir aktivnih sastojaka s dokazanim povoljnim i ciljanim djelovanjem na kožu”, objašnjava Marija i dodaje kako im je prije svih koraka važno dobro proučiti stručnu literaturu i dati svoje proizvode u ruke stručnjacima. “Inspiraciju najviše ipak vučemo iz prirode”, dodaje.

Borko Vukosav

“U ovom modernom proizvodnom pogonu i laboratoriju razvijamo proizvode od nule, testiramo ih u skladu sa strogim pravilima struke, a pritom uvijek prolazimo nebrojene prototipove dok ne zadovoljimo sve preduvjete”, objašnjava nam Marija. A onda nam je predstavila i par novih proizvoda, koje će danas predstaviti, a na koje su baš jako ponosni.

Balzam za dojilje Super Mama i još par super stvari

Borko Vukosav

Novim proizvodima koje predstavljaju planiraju samo nadopuniti ono što trenutno nude, a Marija nam je prvima otkrila kojih par proizvoda će posebno izdvojiti iz ove linije. Balzam za dojilje Super Mama s ekstraktom sladića, zobi i nevena, bademovim uljem, vitaminom E i najkvalitetniji lanolin je za mame u onom prvom, najosjetljivijem razdoblju.

Jedan od proizvoda iz ove nove linije je i gel za noge Kesten 5+, ima malo više od 5 biljnih aktivnih tvari i najbolji je za večer nakon napornog dana. Od novih proizvoda Marija je izdvojila još balzam za njegu kože sklonu psorijazi, kremu za kožu sklonu atopiji i kremu za akne. I svaki je detaljno proučavan prije finalne proizvodnje. “Najvažnije nam je zapravo reći da proizvodi sadrže visoki udio prirodnih sastojaka koje smo birali u skladu s modernom znanosti”, dodaje Marija.

Borko Vukosav

Osim novih, vlasnica je istaknula i njihov trenutni proizvodi koji se zapravo najviše prodaje, a koji će, između ostalog, isto tako danas predstaviti u sklopu predstavljanja čitavog brenda. “To je krema za lice Kolagen&Ceramidi, nju smo osmislili za žene koje imaju problem sa suhom kožom koja je izložena stresu i raznim negativnim utjecajima”, dodaje.

Planiraju proizvode proširiti i izvan Zagreba

Sve njihove trenutne proizvode, a uskoro i ove nove, možete kupiti na web shopu. Cijene se kreću od 40 do 150 kuna, sve stiže u roku dva do tri dana od narudžbe, a ako vam internet trgovina nije baš zgodna, surađuju i s jednom trgovinom i jednim fitness centrom u Zagrebu. Trgovina je Grga Čvarak na Vrbanima, a fitness centar je First Fitness & SquashTower na Zavrtnici. Uskoro planiraju suradnju s ljekarnama i drogerijama i izvan Zagreba.