Nekad je nužno odabrati stranu
MODA

Bile smo na predstavljanju prve kolekcije luksuznih Balmani X Akoni sunčanih naočala

FOTO: Ghetaldus

Ghetaldus, prva optika na području cijelog Balkana koja je ekskluzivno predstavila kolekciju Balmain X Akoni sunčanih naočala

Prva kolekcija naočala ovog luksuznog modnog branda ekskluzivno je predstavljena u Ghetaldus optici u Ban centru ove srijede, te smo upravo ovim predstavljanjem postali jedina optika na našem tržištu koja je imala priliku uz svjetski poznate brandove naočala uvrstiti i brand luksuznih sunčanih naočala Balmain X Akoni. Novi brand koji veže duga tradicija pariške mode na naš tržište je došao popraćen velikim uzbuđenjem upravo zbog neke nove modelistike koja predstavlja spoj svega onoga zbog čega je Balmain danas to što je.

Kolekcija je predstavljena u intimnom okruženju, uz prekrasnu atmosferu, a povodom ovog ekskluzivnog predstavljanja kolekcije našim gostima iz modnog miljea ponudili smo nešto drugačiji- ekološki osviješten izbor hrane i pića. Od fotogeničnih zelenih smoothia, do najfinijih orašastih plodova koji su se savršeno uklopili u opuštenu atmosferu. Kolekciju sunčanih naočala Balmain X Akoni za Ghetaldus predstavila je direktorica marketinga Ghetaldus optike – Kristina Kurtaj i brand manager Ghetaldus optike – Jakov Jukić.

Skoro godinu dana, kreativni tim Balmaina X Akonia razvijao je plan predstavljanja nove kolekcije Balmain X Akoni sunčanih naočala. Kolekcija se sastoji od pet modela sunčanih naočala, a poput svog poznatog DB sakoa, traperica i tenisica, i ovo je Balmainov proizvod za koji je od samih početaka predviđeno da se ukopi u dnevnu garderobu svakog kupca.

Model naočala Wonder Boy koji nas je osvojio na prvu su upravo one sunčane naočale, koje Oliver Rousteing nosi od samog jutra, a ime su dobile prema Rousteingovom autobiografskom filmu “Wonder Boy”. Sofisticirani dizajn je inspiriran modernom kulturom 21. stoljeća, a proizvodi se u ograničenim količinama. Rousteingov Wonder Boy ubrzo je prepoznat kao model naočala koji u svojoj kolekciji mora imati svaki sljedbenik Oivera Rousteinga tzv. #Balmainarmy .

 

Novinarka Super1 Veronika Švob na predstavljanju Balmain x Akoni sunčanih naočala

Modele sunčanih prve generacije ovog luksuznog branda Balmain X Akoni možete pronaći u ekskluzivno odabranim poslovnicama Ghetaldus optike (Split: Trg braće Radića 10, Dubrovnik: Dr. Ante Starčevića 49, Zagreb: Ban Centar – Augusta Cesarca 4)

Balmain danas

Riskantan i buntovan. Snažan i hrabar. Dio nekog drugog svemira u kojem mi imamo priliku živjeti i iskusiti inovativnost dizajna koji promiče važnost kulture 21. stoljeća. Upravo tako bi opisali dizajn modne kuće Balmain od 2011. godine kada je kreativnim direktorom proglašen, tada dvadesetpetogodišnji Olivier Rousteing. Rousteing je poznat po tome što voli unijeti nove, nespojive detalje s luksuzom dok razmišlja na iznenađujuće, nove načine, dok neprestano gradi ono što je naslijedio i oslanja se na znanje najboljih svjetskih majstora.

Odmah je uspješno oblikovao svjetski poznat stil Balmaina oslanjajući se na bogatu povijest kuće. Rousteing je također uspio nametnuti jedinstvenu siluetu i suvremeni izgled koji odražavaju način na koji pripadnici “Balmainove vojske” – mladi muškarci i žene – žive svoj život. Iz sezone u sezonu na modnim pistama ističe se uzbudljiva, raznolikost modernog Balmainovog svemira i važnost kulture 21. stoljeća – posebno današnje glazbe.

Prva generacija luksuznog branda sunčanih naočala modne kuće Balmain

Poput svog poznatog DB sakoa, traperica i tenisica, i ovo je Balmainov proizvod za koji je od samih početaka predviđeno da se ukopi u dnevnu garderobu svakog kupca.

Nova kolekcija Balmain X Akoni jasno se podudara s jedinstvenim DNK kodom i lako prepoznatljivim „kodovima“ povijesne pariške kuće. Snažan, često hrabar stil nove kolekcije odražava asertivan, samouvjeren duh današnje Balmainove vojske. Zlatni detalji koje možemo uočiti u kolekciji podsjećaju na zlatne medaljone i pozlaćene gumbe Pierrea Balmaina, kao i važnost neizbježnog luksuza Oliviera Rousteinga.

Upravo odabirom ovog luksuznog branda postajete dio #Balmainarmy (Balmain vojske), dio nekog novog svemira u koje se promiče važnost kulture 21. stoljeća.