VIJEST

Beyonce u svom novom spotu nosi nakit bosanskog brenda Werkstatt. Evo kako je došlo do suradnje

FOTO: screenshot

Beyonce nosi njihov nakit u novom spotu, a nama su ispričale sve o tome

Beyoncein spot nam je na repeatu ovih dana, a o tome koliko je genijalan već smo pisale. No, ono što je najzanimljivije je da u spotu nosi nakit naših susjeda. Naime, Beyonce u spotu Spirit nosi nakit bosanskohercegovačkog brenda Werkstatt. Čule smo se s dizajnericama Lejlom Nuhić i Ajlom Šarić iz Sarajeva te su nam otkrile sve o suradnji s planetarno popularnom pjevačicom.

Suradnja s Beyonce

Dizajnerice su presretne zbog uspjeha, a čestitke im pristižu sa svih strana jer je vidljivo da im Instagram ‘gori’ od divnih komentara i pohvala. Do same suradnje je došlo zahvaljujući beogradskom dizajneru Borisu Kargotiću koji stoji iza brenda Demode Couture. “Boris je bio glavni inicijator cijele priče te nas kontaktirao kako bismo napravili nakit koje će ići uz njegove kreacije za Beyonce”, kažu nam Lejla i Ajla. Tako se u sceni ispred vodopada Beyonce pojavljuje u plavoj haljini s nakitom brenda Werkstatt, riječ je ručno rađenoj spiralnoj narukvici koja obuhvaća čitavu ruku te ogrlici od pozlaćenog mesinga.

ANADOLU AGENCY

No, ovo nije bila prva suradnja ovog brenda s Beyonce, naime malena Blue Ivy nosila je Werkstatt naušnice na Wearable Art Gala, događaju dobrotvornog karaktera održanog u lipnju ove godine.

O brendu

Ajla Šarić i Lejla Nuhić su akademske grafičarke koje su završile Akademiju likovnih umjetnosti u Sarajevu gdje su se i upoznale te su 2015. osnovale brend nakita Werstatt. Njihov dizajn je prepoznatljiv po specifičnom minimalističkom i industrijskom stilu koje izrađuju od cinka i mesinga. Zanimljivo je kako je svaki komad nakita ručno izrađen i odražava raznolike skulpturalne forme kojima se Lejla i Ajla inspiriraju u svom kreativnom procesu prepuštajući se umjetnosti te samim materijalima kojima nerijetko eksperimentiraju.