MODA

Autori Simpsona kreirali su mini epizodu posvećenu kući Balenciaga. Pogledajte je ovdje

Sve što je Marge htjela za rođendan bilo je osjećati se posebno u jednoj Balenciaga haljini na samo pola sata

FOTO: Screenshot

Sve što je Marge htjela za rođendan bilo je osjećati se posebno u jednoj Balenciaga haljini na samo pola sata

Nova kolekcija kuće Balenciaga za proljeće/ljeto 2022. prikazana je na neobičan, ali vrlo zanimljiv način. Revija se odvijala na crvenom tepihu, modeli su njime šetali kao da su holivudske zvijezde, a potom stali ispred hrpe paparazza koji su ih fotografirali. Bili su angažirani i ljudi koji im tobože govore gdje da stanu, upozoravaju ih da pričekaju za još koju fotografiju, baš kao na pravom crvenom tepihu.

Pariški Théâtre du Châtelet bio je lokacija revije, a publiku je u toj opernoj kući iz 19. stoljeća čekalo i prikazivanje filma. Ili su barem tako mislili dok se na velikom platnu nije pojavio Homer Simpson. Autori tog najdugovječnijeg američkog sitcoma i animirane serije kreirali su specijalnu mini epizodu posvećenu Balenciagi. U njoj vidimo Homera kako želi napraviti nešto posebno za rođendan svoje supruge Marge pa joj naručuje jednu Balenciaga haljinu. Kreativni direktor kuće Demna Gvasalia to vidi i odluči osobno doći u Springfield kako bi spasio taj najdepresivniji američki gradić te odvodi stanovnike na Tjedan mode u Parizu gdje postaju modeli na njegovoj reviji.

Cijelu epizodu u trajanju od 10 minuta možete pogledati iznad, a to nije prvi put da pratimo Marginu ljubav prema modi. U jednoj epizodi koja je bila posvećena baš njoj vidimo je kako pronalazi ružičasti Chanel kostim za 90 dolara. Radilo se o referenci na ružičasti kostim koji je nosila Jackie Kennedy kad joj je ubijen suprug. Njegova poanta u epizodi “Scenes from the Class Struggle in Springfield” bila je poručiti da nas odjeća ne može promijeniti, ali i uputiti kritiku suludim cijenama modnih kuća koje više nemaju veze s ručnim radom i rijetkim materijalima. U toj epizodi, baš kao i u ovoj s Balenciagom, tužno je gledati Marge kako sanja o onome što ne može imati, ali i inspirativno zaključiti da joj to ni u startu nije trebalo.