Nekad je nužno odabrati stranu
HRVATSKA MODA

Ana Tevšić je svoje divne uzorke prvi put aplicirala na odjeću. Ispričala nam je sve o tome

FOTO: Screenshot

Nakon što je nedavno predstavila kreativnu platformu All That’s New, poznata dizajnerica sada ima i liniju odjeće

Ana Tevšić Nauković nedavno je predstavila promijenjeni koncept svog brenda –L,A. design studio i novu kreativnu platformu All That’s New. Osim ilustracija i drugih novosti koje je u sklopu nje do sada već predstavila, dizajnerica je jučer predstavila i liniju naziva La Onda kojom je prvi put aplicirala svoje uzorke na nosive odjevne predmete.

Mateja Vrčković

“Odlučila sam se na LA ONDA kolekciju kako bih istražila primjenu ilustracija koje u zadnje vrijeme intenzivno radim i primjenjujem u raznim projektima. Moj interes ovdje je isključivo u pattern designu; izradi uzoraka koji se mogu aplicirati na nosive komade. Kolekcija se sastoji od suknje i jednodijelnog badića, no svoj uzorak ću prvenstveno primjeniti na torbama koje ću imati u dućanu umjesto papirnatih. To je bio inicijalni razlog zašto sam i krenula u istraživanje izrade uzoraka: kako bih si napravila torbu za studio”, otkrila nam je Ana.

“No, kreativni zanos me odveo do širenja primjene pa me zanimalo kako izgledaju na drugim materijalima i kako se ponašaju nakon samog otiska”, nastavlja. “Htjela sam raznolike materijale, zato su nasumično odabrani konkretno ovi proizvodi. Svakako se ne namjeravam miješati u modni dizajn jer to nije moja struka i ne znam to raditi – zato imam predivne prijateljice i kolegice koje su mi u tom dijelu posla i pomogle. Torba je pamučna, suknja je od satena s rastezljivim strukom, a badić je klasična swimwear kombinacija poliestera i elastina. Sve je izrađeno i krojeno u Hrvatskoj; ovom prilikom bih se zahvalila kolegi Dariu Deviću koji je zaslužan za logo kolekcije te kolegicama Martini Alpezi iz butika TRADATE koja je napravila suknju i torbu te Ivani Bilić iz kreativnog studija PLECTRUDE koja je zaslužna za izgled i kroj badića.”

Mateja Vrčković

Cijena suknje kao i badića iznosi 40 eura odnosno nešto manje od 300 kuna, a oba su dostupna na webu. “Proizvodi s hrvatskim potpisom su kod nas općenito jedna zasebna kategorija prodaje i promocije”, kaže Ana. “Nemaju nažalost veliku publiku poput svjetski poznatih tvrki (to je jasno) – no moje je mišljenje da to možemo promijeniti tako da radimo što više zanimljivih projekata koji će zainteresirati jedan mali dio te publike i potaknuti ih da razmišlja i kupuje lokalno.”