NOVI BREND

Ako želite isprobati proizvode za njegu lica na bazi kave obratite pozornost na domaći brend gesha

Iza brenda gesha stoji dvoje strastvenih zaljubljenika u kavu i razvoj kozmetike

FOTO: @geshacosmetics

Iza brenda gesha stoji dvoje strastvenih zaljubljenika u kavu i razvoj kozmetike

Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci

Tko: Iza brenda gesha stoji dvoje strastvenih zaljubljenika u kavu i razvoj kozmetike. Mirela Ilenić, formulator za kozmetiku s punih 20 godina iskustva u kozmetičkim sastojcima, razvoju i proizvodnji, koja upisuje brojne domaće i inozemne suradnje te projekte s područja razvoja i kliničke aromaterapije. Drugi dio geshe čini Marko Brajković, stručnjak u specijalitetnim kavama, iza kojeg je 15 godina iskustva i vođenja projekata u svijetu kava, koji je ujedno i osnivač tvrtke Lively Roasters. Ovaj dvojac surađuje od 2016. godine na nekoliko projekata, a jedan od njih je upravo gesha.

geshacosmetics

Što: Kroz geshu su se objedinila dva svijeta i dva različita pogleda na kavu. Većina ljudi na kavu gleda kao napitak koji im ujutro zamiriše, kao napitak koji ih razbuđuje. No, koliko ljudi zapravo poznaje i druge načine spremanja kave? S druge strane, žene vole taj ritual nanošenja omiljenog kozmetičkog proizvoda, vole kada se koža probudi, bude blistava i njegovana. Mirela je uspjela spojiti te dvije strasti na način da je u jednom trenutku shvatila da je upravo priprema kave (espresso, V60, cold brew…) način ekstrakcije aktivnih sastojaka. Tada je krenula priča i analiziranje što se još krije u zrnu kave, a koristi i čini dobro našoj koži. Upravo je to bio trenutak kada su shvatili da imaju inovaciju. Podržali su ih i EU fondovi kroz inovacijski vaučer, jer gesha u svojim proizvodima ne sadrži vodu, kao što sadrži 95 posto kozmetičkih proizvoda, već napitak kave, pripremljen na različite načine.

Primjerice, u Espresso Eye Cream, najprodavanijem proizvodu ovog mladog brenda, nalazi se pravi espresso i otprilike jedna žličica zrna kave. Za naziv branda je zaslužan Marko jer je odabrao jednu od cjenjenijih sorti kave, za čiji je uvoz zaslužna upravo njegova tvrtka, koja već nekoliko godina uvozi specijalitetne kave direktno iz Kostarike – gesha. Linija se sastoji od pet proizvoda koji zaokružuju jednu osnovnu beauty rutinu zrele kože. Micelarna vodica za čišćenje i uklanjanje make-upa s hijaluronskom kiselinom. Piling/maska sa zrncima kave i snažnim hidratacijskim kompleksom. Nakon toga serum s morskim peptidima i hijaluronskom kiselinom.

geshacosmetics

Nakon seruma preporučuju kremu za lice Miracle Molecula Face Cream koja je specijalno dizajnirana i adaptogena, što znači da se prilagođava godišnjem dobu i vanjskim temperaturama, a upravo takvom je čini poseban sastojak i ulje marule. I na kraju definitivno Espresso Eye Cream s Bakuchiolom koji njeguje sitne bore smijalice oko očiju i najvišom koncentracijom kofeina protiv vrećica ispod očiju.

Kada: Brend je službeno nastao 2020.godine, ali razvoj je trajao od 2019.godine

Zašto: Cilj je bio dati hrvatskom tržištu, a nakon toga i inozemnom, nešto drugačije te pokazati kako su izvori inovativnosti oko nas. Samo treba proširiti poglede i razmišljati široko. Zašto koristiti sintetske molekule, kada ih možemo (ne uvijek) sami ekstrahirati i izolirati. Kako se Mirela bavi edukacijama malih proizvođača kozmetike i konstantno ulaže u samu sebe, voli reći da Hrvatska ima priliku biti poput Provance u proizvodnji prirodne kozmetike, ali samo ako smo dovoljno inovativni i širokih pogleda.

geshacosmetics

Može se razgledati i kupiti: Gesha se može kupiti na našem web shopu i Izvorno web shopu, u specijaliziranim trgovinama zdravom hranom te biljnim ljekarnama. Možete ih pratiti i u putem Instagrama.

Cijene se kreću: između 89 i 169 kuna.