Ako volite malo drugačiji nakit otkrijte hrvatski brend nakita koji spaja tradiciju i moderno na poseban način
Nakit brenda Arsa spaja tradiciju i moderno
Nakit brenda Arsa spaja tradiciju i moderno
Od brendova nakita preko onih s kolekcijama odjeće pa do brendova namještaja i igračaka, u novoj rubrici Super1 vas upoznaje s novim brendovima koje neumorno pokreću hrvatski kreativci.
Ime brenda: Arsa
Brend je pokrenut: 2020.
Tko stoji iza brenda: Ja sam Nikolina Holjak, diplomirala sam Dizajn tekstila na Tekstilno-tehnološkom fakultetu i postala Specijalistica digitalnog izdavaštva na Algebri, te odlučila nastaviti graditi svoj brend pod nazivom Arsa. Možda bi nekome moj radni dan bio podsjetnik na njihove bake (u vrijeme kada nisam za laptopom), ali ručni radovi me ispunjuju. Zanimljivo je kako osoba ne mora biti strpljiva u životu, ali kada se radi o vlastitim umjetničkim djelima, nema tog neprospavanog sata za kojim kasnije žali. Perfekcionizam i pedantnost su ključni kada radimo ono što volimo. Ne postoji ništa što me toliko ispunjava kao izrada nekog umjetničkog djela ili proizvoda rukama. Težim prema tome da svaka instalacija ili proizvod bude unikat i ekološki prihvatljiv proizvod kada je u pitanju materijal. Jedino tada se osjećam zadovoljno vlastitim stvaranjem.
Čime se brend bavi: Brend je osmišljen kao spoj dviju suprotnosti: tradicije i modernoga. Kada kažem tradicija, mislim na sve one tekstilne tehnike koje su naše bake imale u malom prstu. Iako te sve predmete držimo zakopane u ormaru, polako se vraća trend ručnih radova. Potaknuta kreativnošću, malo po malo sam usavršavala te tehnike i stvorila svoj stil izrade, koji primjenjujem na sve dizajnerske predmete i instalacije. Od nakita i odjeće do zidnih trodimenzionalnih dekoracija.
Pokrenula sam ga jer: Zaljubljenik sam u teksture. Sve moram dotaknuti i osjetiti, a vjerujem da nas je više takvih. Od tuda dolazi moja fascinacija ovim područjem umjetnosti. Zbog toga pokušavam stvoriti zanimljive oblike koji potiču osobu na ne samo vizualnu, već i taktilnu interakciju s tekstilnim predmetima. Osim teksture, veliku pažnju posvećujem i trodimenzionalnosti predmeta, koja je također bitna za ljudsku znatiželju koja rezultira dodirom.
Cijene se kreću: od 100 do 200 kuna.
Moje stvari možete razgledati i kupiti: Proizvode je moguće pogledati na Instagram profilu.