Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VJEŽBANJE

Trenerica Jennifer Garner otkrila je kako točno izgleda njen trening i čak se ne čini previše teško

Simone De La Rue, jedna od najpoznatijih trenerica otkrila je vježbe za donji dio tijela koje je radila s Jennifer Garner

Popularnost vježbi koje su kombinacija pilatesa, plesa, joge i fitnessa i dalje raste. Tako smo pisale o tome kako Jennifer Aniston vježba boks umjesto da ide u teretanu, JLo radi kombinaciju različitih vježbi uz ples, a Pippa Middleton hvalila se kombinacijom vježbi za vrijeme trudnoće. Sada je tu i Jennifer Garner koja uz kombinaciju pilatesa trenira i baletne vježbe.

‘Jedva mogu hodati’

Simone De La Rue privatna je trenerica mnogim holivudskim zvijezdama i mogle bi reći da je zaslužna za utegnuto i čvrsto tijelo mnogih glumica pa tako i Jennifer Garner. Garner je to postigla kroz njene treninge koje možete vidjeti na Simoneinom Instagram profilu.

Zadnja koju je objavila nije bila nimalo laka, a čak je i sama Jennifer Garner komentirala kako je dobila upalu mišića te čak ostavila komentar “Jedva mogu hodati zahvaljujući ovoj slatkoj vježbi.”

Četiri vježbe s ponavljanjima

Serija vježbi osmišljena je tako da se trenira donji dio tijela na najbolji mogući način. Kako je sama Simone napisala, ove vježbe treniraju kvadricepse, stražnju ložu, stražnjicu i preponske mišiće. Vježbe je izvodila s pilates loptom između nogu i to u četiri serije, koje evo, možete isprobati i vi.

  1. Podizanje na prste – tri serije po 10 ponavljanja
  2. Podizanje na prste pa čučanj na prstima – tri serije po 10 ponavljanja
  3. Održavanje u čučnju na prstima – tri serije po 10 ponavljanja
  4. Spuštanje na pete u čučnju – tri serije po 10 ponavljanja

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
učitavanje...
Više s weba