Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

Zdravlje

Milenijalaci su opsjednuti guglanjem kako izgubiti kilograme, zato žive zdravije od svojih roditelja

Prema najnovijem istraživanju kojeg je proveo Google, gubitak težine postao je traženiji pojam od pretilosti

Jeste li i vi među onima koji na Instagramu prate heštegove poput #fitinspo, #fitnessgoals ili neke slične? Na mobitelu imate barem jednu aplikaciju za vježbanje? Prema najnovijim istraživanjima, čini se da kao generacija postajemo sve zdraviji. Google je objavio da se pojam gubitak kilograma (weight loss) pretražuje više od onog pretilost (obesity). Rezultati istraživanja koje je provela Europska Udruga za istraživanje pretilosti sugerira društveni trend normaliziranja pretilosti.

Najviše troše na wellness

Termin ‘gubitak kilograma’ posebno je pretraživan tijekom siječnja, a znanstvenici su tijekom istraživanja primijetili značajno više pretraga upravo tog termina nad onim ‘pretilost’. “Unatoč povećanju rasprostranjenosti pretilosti u svijetu, popularnost tog termina prema pretraživanju u očitom je padu. Ovo sugerira da se u društvu pretilost normalizira. S druge strane, termin ‘gubitak kilograma’ sve više raste, s rekordnim brojem pretraživanja tijekom siječnja”, kaže je doktorica Aditya S Pawar.

Ovakvi rezultati istraživanja mogu se dovesti u vezu s ranije provedenim istraživanjem koje je zaključilo da je, prije 27 godina, gotovo četvrtina ljudske populacije bila pretila. Također, prema istraživanju Goldman Sachsa, milenijalci najviše novca troše na wellness proizvode. Njihova definicija zdravlja jako se razlikuje od one prijašnje generacija. Generacija prije milenijalaca, baby boomersi, zdravim je smatrala osjećati se dobro. Milenijalci pak misle kako je zdravlje način života.

 

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba