Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

GIRL POWER

Pitale smo naše influencerice kako se nose sa zlobnim komentarima na društvenim mrežama

Ne osuđujem ljude zato što su drugačiji od drugih, osuđujem ih jer su bili zlobni

Riječi su poznate influencerice Gemme Styles koja je ovih dana povela priču o generalnom ponašanju društva na društvenim mrežama danas. Kao što smo već pisale Anti Bullying Week otkrio je neka javna priznanja žrtava zlostavljanja na internetu. Kroz kampanje ili samostalnim istupima, manje je važno. Ovaj tjedan bi trebao biti samo podsjetnik kako se ne ponašati svaki dan, a na to je ukazala i Instagram influencerica Gemma koja se otvoreno obratila zlostavljačima.

Ovih je dana sudjelovala u kampanji doniranja krvi #date2donate i pozvala je svoju prijateljicu Lauru kojoj je to bio prvi put. Gemma godinama to čini, neko kratko vrijeme je prestala jer je bila anemična no sada je opet podobna za donaciju. I dok su sjedile zavaljene u stolcima povele su razgovor o tome s kakvim se komentarima na društvenim mrežama obje susreću svakodnevno.

Vrlo brzo su se složile da generalno vlada negativan stav te da ima puno neugodnih komentara s kojima se trebaju nositi. Riječi se ne govore, već ostaju kao zapisani trag i imaju prilično veliki utjecaj na onog na koga su usmjereni. Gemma je dodala da oko sebe ima uglavnom pozitivnu mrežnu zajednicu, a isto to mi je odgovorila i naša dugogodišnja blogerica Ana Bacinger.

Što kažu naše cure

“U ovih par godina Instagram booma nikad nisam dobila neki glupi/neprimjereni komentar. Znam da ima cura koje se na dnevnoj bazi nose s takvim komentarima – ali moji pratitelji su skroz cool i simpatični.” rekla nam je Ana.

Andrea Andrassy misli da, kad su u pitanju komentari na internetu, svi imaju faze. “Mene ponekad pogode previše, ponekad me ne dotaknu uopće, mislim da to ovisi o trenutnom raspoloženju i o tome kakav ti je dan. Naravno, najpametnije bi bilo ignorirati ljude koji te vrijeđaju, ali ponekad se jednostavno moraš ispuhati i vratiti im istom mjerom”.

Dodaje kako se sve češće suzdržava jer zna da realno nema smisla, ali ponekad joj je baš gušt poklopiti nekoga tko misli da je zaštićen činjenicom da se nalazi iza tipkovnice.

View this post on Instagram

Horoskopski znak – skokoš.

A post shared by Andrea Andrassy (@andreaandrassy) on

“Na sreću, nemam puno iskustva na tu temu. Znala sam, jako rijetko, dobiti ružnu poruku s nekakvog lažnog profila, no ne može me uvrijediti netko tko ne može tu napisati u svoje ime i ispred svoje slike.

S 26 godina imam dovoljnu dozu zrelosti i samopouzdanja, znam tko sam i što sam te što i kako radim na ovoj društvenoj mreži, tako da me ne pogađaju niski udarci ljudi koji me zapravo ni ne poznaju. Na takve poruke ni ne odgovaram. Naravno da bi bilo ljepše da ih nema, no opet sam sretna jer su oni u manjini i češće dobivam jako pozitivne poruke od moje publike.”- rekla mi je Jelena Marinović koju prati više od 22 tisuće ljudi.

Jedna od prvih i najpopularnijih blogerica Ljupka Tanevska kaže kako nije baš imala trolova, valjda im nije zanimljiva, a cijelu stvar kratko komentira: “Dokon pop i ovce krsti.” Moram se složiti, jer se uvijek pitam tko ima vremena za takve akcije.

“U početku bloga, prije devet godina negativni komentari su me znali dosta rastužiti, a čak sam znala i odgovarati na njih i pokušavala objasniti. No nakon nekog vremena, jednostavno sam prestala mariti jer sam shvatila da što god radiš kod nas, pogotovo ovakav posao koji ljudi još ne shvaćaju ozbiljno, uvijek ce biti hejtera. Naravno da konstruktivnu kritiku uvijek uzmem u obzir, no na čisti hejt uopće nema smisla trošiti energiju.” kaže Ana Karađole poznatija kao Psychocouture.

Slaže se s Gemmom u većini toga što je napisala i misli da je jako tužno da se veliki dio našeg društva, a pogotovo žene, odnose tako jedna prema drugoj. Međutim, i dalje smatra da su takvi u manjini i da je većina inherentno “dobra”, koliko god to zvučalo naivno. “Kako je jedna moja prijateljica, koja je sama izgradila karijeru, nedavno rekla: “volim ljude koji gledaju svoja posla, podržavaju tuđe snove i ne zavide na ničijoj  sreći”. Dodaje kako joj je drago što postoje ljudi kao Gemma koji bi mogli imati utjecaj na mlađe mase i na širenje pozitivnog utjecaja jer, biti zloban uopće nije cool.

“Internet zlostavljače najbolje ne hraniti, odnosno treba ih ignorirati” kaže stilistica i dugogodišnja blogerica Barbara Repe. Jest dulji put, no nakon nekog vremena odustanu od vrijeđanja i napadanja. Ne ulaziti u rasprave s trolovima, ne davati im povoda da se zakače na neki komentar, fino pristojno ignorirati i ne obazirati se. “I najbitnija stvar – ne posvećivati statuse i upise tzv. hejterima jer se spuštate na njihov nivo komunikacije. Svatko ima pravo na svoje mišljenje, a na vama je hoćete li ga uvažiti ili ne” savjetuje Barbara,

TI SI INFLUENCER, TI MORAŠ BITI SAVRŠEN

Ljudi valjda misle da ako si influencer i ako imaš tisuće pratitelja da si odmah i savršen. Kad skuže da nisi, jer čekaj malo, tko je i što je definicija onda vole imati negativne komentare. Sjećam se  sam vremena kad sam ja vodila blog, jedna cura mi je napisala kako ne zna ni sama što bi mislila o meni i ostavila komentar u stilu: ti si mi nekako kao Carrie Bradshaw, cool mi je, ali ju zapravo ne volim.

To je bilo jako davno, tako da ne mogu točno citirati, ali samo želim približiti situaciju. Daleko je to od zlobnog komentara koji bi me trebao dirnuti, ali je moje iskustvo. Koliko god debelu kožu imali i bili samouvjereni i puni samopouzdanja, nitko nije imun na zlobne komentare. Jednostavno zato što to nije ok. Nimalo.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba