Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Super1.hr nedavno je unaprijedio svoja pravila o privatnosti i korištenju takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa.

VIJEST

Može li crowdfunding kampanja spriječiti gašenje Plavog telefona? Razgovarale smo s predsjednikom udruge

Pokrenuta je kampanja za spas Plavog telefona pa smo razgovarale s predsjednikom udruge

Poznato je da je budućnost udruge Plavi telefon već neko vrijeme upitna zbog nedostatka sredstava što je bio je dovoljan razlog za pokretanje crowdfunding kampanje čiji je cilj sakupiti sredstva za nastavak rada što uključuje rad Linije pomoći, savjetovališta Otvorena vrata i ostalih projekta koji djeluju u sklopu Udruge.

Zbog povećanog broja poziva i izvanrednih okolnosti, pandemije virusa COVID-19 i nedavnog potresa u Zagrebu, radno vrijeme Linije pomoći bilo je produženo na svih sedam dana u tjednu, od 9 do 20 h. I dok su mnogi zatvorili svoja vrata jer su bili primorani, Plavi telefon je bio tu za sve. Oni koji su 28 godina bili pomoć drugima, sada trebaju pomoć da opstanu. Predsjednik udruge Miroslav Vučenović dao nam je komentar.

ŠTO AKO SE LINIJA ZATVORI

“Ako bi se Linija pomoći ugasila smatramo da bi mnogo ljudi bilo uskraćeno za jednu Liniju koja zna slušati, tješiti, pomagati, usmjeravati te bi mnogima nestao prijatelj na kojega su uvijek mogli računati i iskomunicirati svoje probleme. To zaista mislimo s opravdanjem, jer smatramo da, iako se nalazimo u vremenu digitalizacije i tehnologije, ljudima je i dalje potrebna komunikacija s nekime tko zna slušati, razumjeti i pomagati, živa osoba s druge strane”, govori nam Miroslav Vučenović, predsjednik udruge.

KAKVA SU OČEKIVANJA KAMPANJE

“Očekujemo da ćemo krizu prebroditi što ovisi o uključenju građana i natječajima na koje ćemo aplicirati. Ako se ništa ne dogodi do 12. mjeseca onda nastaje problem za Plavi telefon koji nema više mogućnosti u tako kratkom roku pribaviti financijska sredstva te ćemo nažalost morati ugasiti Liniju pomoći, ali i ostale projekte koji djeluju u sklopu udruge, odnosno savjetovalište Otvorena vrata i e-mail savjetovanje. Specifičnost Plavog telefona je da je uvijek pružao svoje usluge korisnicima potpuno besplatno”, rekao nam je Miroslav Vučenović.

Dodaje kako u kampanji nastoje prikupiti 120 tisuća kuna kako bi mogli nastaviti s radom, do ovog trenutka sakupljeno je 27.563 kuna. “Kampanja će trajati do kraja 5. mjeseca i iskreno se nadamo da ćemo uspjeti sakupiti traženi iznos.”

PROBLEM NEDOSTATAKA FINANCIJSKIH SREDSTAVA

Problemi s kojima se Plavi telefon već neko vrijeme susreće su nedostatak financijskih sredstava, zbog čega im je početkom prvog tromjesečja 2020. godine prijetilo gašenje. No uz pomoć donacija i volontera cijelu priču su uspjeli održati i dalje. Financijsku podršku za funkcioniranje postaje sve teže dobiti od strane tradicionalnih izvora (ministarstva, Grad Zagreb itd.) ili je ona nedostatna unatoč dugogodišnjoj prisutnosti i prepoznatljivosti Plavog telefona na nacionalnoj razini. Iz navedenih razloga u srijedu 7.5.2020. pokrenuli su donacijsku crowdfunding kampanju.

I zato je sada, nakon gotovo 30 godina kontinuiranog rada i nesebičnog pomaganja, Plavom telefonu potrebna pomoć kako bi nastavio sa radom i dalje besplatno pružao usluge svojim korisnicima. Donirati za spas Plavog telefona može se ovdje.

UDRUGA U BROJKAMA

Plavi telefon je prva i najstarija linija pomoći namijenjena za djecu mlade i odrasle, a prvi puta je zazvonila 2. rujna 1991. godine u jeku Domovinskog rata. Od tada do danas primljeno je više od 125.000 poziva i spašeno je na desetke života. Plavi telefon je to uspio uz pomoć više od 600 volontera koji su bili dostupni svima čak 65 tisuća radnih sati. Također putem raznih projekata usluge Plavog telefona koristilo je više od 14.000 djece, ali i više od 3.000 roditelja, sve to posve besplatno.

Prati S1 i na našim društvenim profilima:

Facebook Instagram YouTube
Više s weba