VIJEST

Komentatorima na Facebooku zasmetao je lezbijski par, a evo što je po tom pitanju napravio Libresse Hrvatska

FOTO: TMG Creative

Evo kako je Libresse Hrvatska dvije partnerice nepromišljeno usred hvalevrijedne kampanje ipak proglasio dvjema prijateljicama

Libresse je ovih dana lansirao novu reklamnu kampanju #wombstories. Cilj je bio potaknuti na raspravu, ali i razriješiti razne tabue na temu ženske seksualnosti. Ubrzo, ta kampanja dobila je i hrvatski kontekst s predznakom #pričeiznutra. U sklopu nje na Facebook profilu Libresse Hrvatska objavljen je post koji uključuje fotografiju lezbijskog para koji očekuje dijete uz nimalo provokativan popratni tekst u kojem svoje pratitelje pozivaju da se uključe u cijelu priču i akciju. No, kako to obično biva, dogodila se lavina komentara i niza podijeljenih razmišljanja na sam koncept i interpretaciju kampanje.

https://www.youtube.com/watch?v=BE_7iBdNlAg&feature=emb_title

I dok su neki podržali ideju dvije zagrljene žene koje očekuju dijete i taj iskorak u domeni marketinga, drugi su sve skupa osudili i pisali kako to nije normalno, ali i da je svijet otišao kompletno u krivom smjeru. Iako je Libresse Hrvatska htio u svemu ostati dosljedan i pokazati u kojem smjeru tolerancije ljudskih izbora bismo svi trebali ići bez obzira na spol, izgleda da taj pritisak ipak do kraja nisu mogli izgurati i cijelu stvar odlučili su ‘ublažiti’ na nimalo pametan način.

Stanje trudnoće se ne zove bez razloga ”drugo stanje”. Tijelo se već u prvim mjesecima počne mijenjati, a hormoni su…

Posted by Libresse Hrvatska on Monday, October 19, 2020

Naime, jedan komentator napisao je kako će u ovom slučaju pronaći drugog proizvođača uložaka za svoju suprugu, a ubrzo je stigao i odgovor od strane Libresse Hrvatska u kojem jasno daju do znanja kako je lezbijski par s fotografije koja prati kampanju najednom postao dvije prijateljice koje su si samo međusobna potpora. Tako smo od interpretacije dvije partnerice došli do dvije prijateljice, a upravo je taj potez samo još više potpirio cijeli kontekst kampanje, koja je otišla u posve nekom drugom smjeru.

Više o svemu direktno od Libresse Hrvatska pokušali su doznati s portala Crol.hr koji je htio razjasniti odnos među ženama na fotki, ali kako pišu u svojoj analizi ovog slučaja kojim se dataljno bave, dobili su vrlo neodređen odgovor u kojem Libresse Hrvatska kaže; kako se nadaju da će njihova komunikacija rezonirati sa svim ljudima globalno, bez obzira na odabir koji donesu ili s kojim se spolom identificiraju.

Ovaj slučaj nije promaknuo ni Facebook stranici Seksizam naš svagdašnji koji su ga odmah proglasili homofobijom uz popratni tekst: “Prikažeš lezbijski par pa se sjetiš da si u Hrvatskoj? Kakav fail.” Malo je reći kako reklame s LGBT osobama u svijetu kao i u Hrvatskoj zbilja nisu nikakva novost, no sudeći prema homofobnim komentarima i razvoju koji gotovo uvijek ode u sličnom smjeru, Hrvatska i dalje na tom polju stoji na mjestu, nažalost bez ikakvog pomaka.