Đubooks

Knjiga 'Opaka' je nešto najsmješnije i najbolje napisano proteklih godinu dana

Nakon ekskluzivnog ulomka koji vam je donijela u srpnju, Đurđica sada ima cijelu recenziju knjige ‘Opaka’

Evo priznajem, ovo je knjiga koju sam čekala cijelu godinu jer je prvi nastavak ‘Luda’ bio toliko lud da sam je pročitala valjda u sat vremena. Alvina Knightly, tj. Alvie, ovaj put je još luđa nego u prvom nastavku kada je poubijala pola Sicilije, preuzela život svoje sestre blizanke Beth te pobjegla s Ninom koju ju je na kraju prve knjige ostavio samu u Londonu i pobjegao sa svim novcem koji su ukrali.

Prošle godine sam napisala da je onaj izraz ‘s knjigom nikad nisi sam’ totalno drugačija faza jer si u ovom slučaju s nekim tipom na Siciliji i bježiš od mafije. Pa sad, ovisi o tome koliko sam ne želiš biti. Ali back to the point. Naša Alvie je u nastavku svoje priče krenula u potragu za Ninom kako bi mu se osvetila jer ju je ostavio. Ono što joj niti malo nije lako je činjenica da se strašno zaljubila, ali ustrajna je u tome da ga ubije ili mu barem zagorča život u potpunosti.

Uskoro stiže i film

Put je iz Londona preko Rumunjske dovede u Rim gdje se radnja i odvija te u potrazi za Ninom saznaje preko vijesti puno toga o sebi. Objavljena je vijest da je umrla ona, a ne njezina sestra Beth, majka na mail njezine sestre uporno šalje mailove u kojima blati upravo Alvie, a da stvar bude gora, nije sigurna kako će cijela priča proteći ako skuže da je ona zapravo Alvie. Kako bi se sakrila, operira nos, napravi tetovažu (s tipfelerom naravno, jer zašto bi bilo jednostavno), a dok ne dođe do Nina prođe još nekoliko života u samo tjedan dana.

Alvine avanture nešto su najsmješnije i najbolje napisano i objavljeno proteklih godinu dana. Možda se samo ja stvarno uživim u ovakve kvazi chick lit knjige, ali evo, sve preporuke. Šteta, treći nastavak ide tek dogodine i treba čekati ponovno iduće ljeto da saznamo što se jadnoj Alvie uspjelo izdogađati, ali strpljen – spašen. Jedva čekam! Kupili su i prava za film pa se nadajmo da ćemo vragolastu Alvie uskoro gledati i na velikom platnu. Sve me zanima tko je dovoljno lud da je glumi.

Ocjena: 5